MKT2_K Marketing II

Vysoká škola Sting, o.p.s.
zima 2017
Rozsah
0/0/12. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s.
Předpoklady
mkt Marketing && SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Cíle předmětu
Cílem předmětu Marketing II je aplikace teoretických znalostí nabytých studiem předmětu Marketing I do různorodých oblastí praxe a doplnění rozsahu teorie o nové trendy, především v oblasti marketingu sociálních sítí a virálního marketingu. Předmět reaguje na potřebu zaměstnavatelů, kteří po absolventech požadují kreativní přístup při návrhu a implementaci marketingových kampaní. Předmět prostřednictvím požadavku na tvorbu případové studie zlepšuje prezentační dovednosti studentů a zvyšuje jejich propojení s praxí.
Osnova
  • cvičení:
    1. Hodnotový marketing – hledání spotřebitelského optima
    2. Totální marketingový mix
    3. Aplikace E-marketingu
    4. Aplikace marketingu na sociálních sítích
    5. Aplikace guerilla marketingu
    6. Aplikace virálního marketingu
    7. Užití matic BSC, SWOT a GE v marketingové praxi
    8. Implementace systému CRM
    9. Role procesní analýzy při návrhu marketingové strategie
    10. Event marketing
    11. Politický marketing
    12. Marketing v neziskovém sektoru
Literatura
    povinná literatura
  • LAKHANI, D. Jak prodávat když nikdo nekupuje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3309-8. info
  • ŠTĚDROŇ, B a KOL. Marketing a nová ekonomika. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 198 s. ISBN 978-80-7400-146-8. info
  • KOTLER, P a KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. info
    doporučená literatura
  • BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0. info
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8. info
Výukové metody
Cvičení s aktivním zapojením studentů v diskuzích. Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním a zkušebním řádu AKADEMIE STING.
Metody hodnocení
Podmínky udělení zápočtu:
1) Odevzdání případové studie na téma aplikace marketingových nástrojů do vybraného podniku.
2) Písemný zápočtový test s úspěšností min. 60%.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Cvičení je povinné a o náhradě zameškané výuky rozhoduje vyučující.
Mandatory Tutorials with compensation decided by the teacher.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2018, zima 2019, léto 2020, zima 2020.