STING:MKTCx Marketing - Informace o předmětu
MKTCx Marketing
Vysoká škola Sting, o.p.s.zima 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 0 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jiří Urbánek, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s. - Rozvrh
- Po 30. 9. až Pá 20. 12. Čt 8:30–10:10 Posluchárna C
- Předpoklady
- SOUHLAS
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Marketing je představení základních obchodních a komunikačních strategií podniku. Přednášky jsou věnovány historickému vývoji marketingových technik, představují analytické nástroje podniku (SWOT, BCG, GE, PESTEL), marketingový mix, životní cyklus výrobku, nákupní chování jednotlivce a podniků. Předmět se okrajově dotýká marketingového výzkumu, principu sběru dat. Od akademického roku 2011/2012 je předmět doplněn o virální marketing a další moderní marketingové nástroje.
- Osnova
- Cvičení:
Studenti v rámci cvičení diskutují témata probíraná na přednáškách, připravují vlastní marketingové strategie, učí se prezentačním dovednostem
- Cvičení:
- Literatura
- povinná literatura
- DOBŘICKÝ, Josef. Marketing. Brno: Sting. ISBN 80-86342-40-9. 2007. info
- doporučená literatura
- TOMEK, G. a V. VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. akt. vyd. Praha: Professional Publishing. 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3. 2011. info
- KOTLER, P a KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 2007. info
- MIKOLÁŠ, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 198 s. ISBN 80-247-1277-6. 2005. info
- neurčeno
- PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2. 2019. info
- Výukové metody
- Způsob výuky je popsán ve Studijním a zkušebním řádu AKADEMIE STING.
- Metody hodnocení
- Zápočet formou semestrálního projektu – téma: vlastní marketingové strategie. Zkouška formou písemného testu.
- Informace učitele
- Cvičení je povinné a o náhradě zameškané výuky rozhoduje učitel cvičení.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.sting.cz/predmet/sting/zima2019/MKTCx