MKA_K Marketingové aplikace

Vysoká škola Sting, o.p.s.
zima 2020
Rozsah
0/0/12. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s.
Předpoklady
( STUDIJNI_SKUPINA ( 2MVA )) && ! NOWANY ( EGL_K Ekonomická globalizace )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 60 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/60, pouze zareg.: 0/60
Cíle předmětu
Předmět rozšiřuje marketingové znalosti získané na bakalářském stupni studia o nové poznatky a prostřednictvím příkladů dobré praxe a případových studií umožňuje rozvíjet marketingově orientované myšlení směrem do praxe. Závěrečný projekt je individuální a student téma volí tak, aby mu bylo blízké. Výstupem projektu je návrh změny konkrétních marketingových aktivit pro podnik (případně jiný subjekt), a to včetně konkrétních opatření. Zápočet student získává na základě prezentace projektu. Prezentace individuálních projektů - prezentace v rozsahu 5 až 10 minut včetně následné diskuze o řešeném problému Výuka probíhá v češtině.
Osnova
  • 1. Úvod do problematiky
    2. Východiska marketingu pro aplikaci v reálném životě podniku
    3. Marketingové strategie, nástroje a analýzy
    4. Strategie
    5. Strategický marketing
    6. Zákazník
    7. Značka
    8. Obchod
    9. Odlišné pohledy na marketingové nástroje (Segmentace, Targeting, Positioning, Diferenciace)
    10. Marketing v kontextu komunikačních kanálů s důrazem na sociální sítě
    11. Event marketing
    12. Případové studie a ukázky dobré praxe
Literatura
    povinná literatura
  • FTOREK, Jozef. Public relations a politika: kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0. info
  • KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8. info
  • PATRICK, DE PELSMACKER, GUENS MAGGIE a VAN DEN BERGH JOERI. Marketingová komunikace. Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1. info
    doporučená literatura
  • KOTLER, P a KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. info
  • SVOBODA, V. Public relations. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, 244 s. ISBN 80-247-0564-8. info
  • ŠTARCHOŇ, P a M HESKOVÁ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5. info
Výukové metody
Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním a zkušebním řádu AKADEMIE STING.
Metody hodnocení
Podmínky udělení zápočtu:
Odevzdání případové studie a její prezentace na téma návrh změny konkrétních marketingových aktivit pro vybraný subjekt.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, zima 2018, zima 2019.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/newton/zima2020/MKA_K